Retourneren

Al onze bestellingen worden met veel zorg en aandacht ingepakt en verzonden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat het product toch niet helemaal bevalt of misschien is er een andere reden waarom je een bestelling wil terugsturen.

Wat de reden ook is, je hebt het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. En na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om deze terug te sturen. Vul het retourfomulier in en volg de stappen vermeld op dit formulier.

Product is beschadigd

Onze kaarten worden netjes en goed verpakt, maar soms raken ze bij het vervoer beschadigd. Is dat bij jou gebeurd? Stuur een e-mail naar hallo@talliescards.nl met je naam en ordernummer. Geef hierin aan welke producten zijn beschadigd (artikelnummer en aantal). Stuur ook een foto van de beschadiging. Dan zoeken we naar een passende oplossing.

Hoe werkt de 'omruilservice'? (alleen voor zakelijke klanten)

We willen zoveel mogelijk duurzame geluksmomenten bezorgen aan onze (eind)klanten. Verkoopt een collectie of kaart toch wat minder goed? Dan mag je deze omruilen voor andere kaarten uit een collectie naar keuze.

Omdat we niet van verspilde geluksmomentjes houden, kan dit alleen als de kaarten die we retour krijgen in goede staat verkeren, zodat we deze opnieuw kunnen verkopen.

Wil je een collectie omruilen? Neem contact met ons op.

Kan ik producten terugsturen?

We hopen zo min mogelijk geluksmomentjes terug te ontvangen. We delen ze liever uit! Maar als jij om wat voor reden dan ook niet tevreden bent of je bedacht hebt, doen we niet moeilijk over retourneren. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze termijn kun je de bestelling terugsturen naar Tallies Cards. Gebruik hiervoor het retourformulier en volg de stappen die daarop staan.

Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het bedrag van de (hele of gedeeltelijke) bestelling terug. De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening.

Retourneren is op eigen risico. Als het product beschadigd retour komt of zoek raakt, dan ben jij daarvoor aansprakelijk. Het is handig om een verzendbewijs te vragen bij de bezorgdienst. Zo heb je bewijs dat het product verstuurd is.

Heb je specifieke vragen, stuur dan een e-mail naar hallo@talliescards.nl.


BEDANKT voor alles!

Wie stuur jij een bedankje? Ouders, vriend of vriendin, buren of collega? Verras iemand met een persoonlijke boodschap.
Moment banner 600 x 450 px_Bedankt_1