Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je natuurlijk graag verder. Vind het antwoord door op de relevante onderwerpen te klikken of neem contact op met ons op.

Meest gestelde vragen

Klik op 'kaarten'. Hier kun je de kaarten selecteren. Je voegt producten toe aan je winkelmandje door op de knop 'in winkelmand' te klikken. Rechtsboven zie je de toegevoegde producten in je winkelmandje. Vanuit het winkelmandje kies je voor 'verder winkelen' of 'verder naar bestellen'. Als je vervolgens je gegevens invult, akkoord gaat met de voorwaarden en op 'afrekenen' klikt, dan betaal je je bestelling met iDeal. Lukt het niet stuur dan een e-mail naar hallo@talliescards.nl of bel naar 070 20 42 292.

Met iDEAL betaal je direct online, zonder extra kosten. iDEAL is veilig, snel en beschikbaar voor bijna alle banken. Zodra jij hebt betaald, gaat er bij ons een lampje branden. Om meteen aan de slag te gaan met jouw bestelling.

Wil je toch liever niet met iDEAL betalen? Dan kun je ook met creditcard afrekenen. De verwerking van jouw bestelling kan dan wel iets langer duren.

Zeker! Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kijken we wat we nog kunnen doen, voordat we de postbode op pad sturen. Stuur een e-mail naar hallo@talliescards.nl

We hopen zo min mogelijk geluksmomentjes terug te ontvangen. We delen ze liever uit! Maar als jij om wat voor reden dan ook niet tevreden bent of je bedacht hebt, doen we niet moeilijk over retourneren. Stuur je bestelling binnen 14 dagen na aankoop terug naar Tallies Cards. Gebruik hiervoor het retourformulier en volg de stappen die daarop staan.

Zodra we je retour hebben ontvangen storten we het bedrag van de (hele of gedeeltelijke) bestelling terug. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Heb je specifieke vragen, stuur dan een e-mail naar hallo@talliescards.nl.

We willen zoveel mogelijk duurzame geluksmomenten bezorgen aan onze (eind)klanten. Verkoopt een collectie of kaart toch wat minder goed? Dan mag je deze omruilen voor andere kaarten uit een collectie naar keuze.

Omdat we niet van verspilde geluksmomentjes houden, kan dit alleen als de kaarten die we retour krijgen in goede staat verkeren, zodat we deze opnieuw kunnen verkopen.

Wil je een collectie omruilen? Neem contact met ons op.

Tallies Cards levert bestellingen door heel Nederland en België. Woon of werk je ergens anders, maar wil je wel graag iets bestellen? Stuur een bericht naar hallo@talliescards.nl. Dan kijken we samen of Tallies Cards een stukje verder kan reizen voor je.

Wij bezorgen duurzaam door onze samenwerking met de Fietskoeriers.nl. En dat is dubbel winst. Het betekent dat we het milieu niet onnodig belasten, maar we zijn er zo ook nog eens zeker van dat jouw bestelling snel wordt afgeleverd! De Fietskoeriers sturen je na de orderbevestiging een apart bericht met een track-and-trace-code. Zo weet je precies hoe laat de volgende Tour de Tallies eindigt bij de finish: jouw bezorgadres.

De Fietskoeriers bezorgen in de meeste grote steden in Nederland. Als het niet lukt om op tijd te leveren met de Fietskoeriers, maken we gebruik van PostNL.

Onze producten worden netjes en zorgvuldig verpakt, maar door vervoer komt het een enkele keer voor dat een bestelling beschadig is. In geval van beschadiging stuur dan een mail naar hallo@talliescards.nl met je naam en ordernummer. Geef duidelijk aan welke producten (artikelnummer en aantal) je beschadigd ontvangen hebt. Stuur ook even een foto mee van de beschadiging. We zorgen graag voor een passende oplossing.

We kijken altijd nauwkeurig op de pakbon of alle artikelen zijn toegevoegd in de verpakking. Maar het blijft mensenwerk en dan kan er wel eens een foutje insluipen. Bijvoorbeeld dat je niet alle producten óf verkeerde producten hebt ontvangen. Allereerst dan onze excuses voor het ongemak! Stuur zo spoedig mogelijk een bericht naar hallo@talliescards.nl met je naam en je ordernummer erbij vermeld. Geef aan welke producten je niet of verkeerd hebt ontvangen. Als het lukt kun je dan ook een foto bijvoegen van je bestelling? Dan gaan wij aan de slag om het zo snel mogelijk weer in orde te maken.

Nog 87 dagen tot Kerst!

Wie maak jij dit jaar blij met een Kerstkaart? Familie, vriend of collega; iedereen verdient een geluksmomentje met de feestdagen. Heb je een bedrijf en wil je de Kerstkaarten voorzien van een eigen logo? Stuur dan een bericht naar hallo@talliescards.nl
banner 600 x 450 px_kerst_1