Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je natuurlijk graag verder. Kom je er niet uit? Neem contact op Tallies Cards. We helpen je graag.

Veelgestelde vragen

Klik op 'Kaarten'. Kies een kaart uit de collectie die je mooi vindt en die past bij de gelegenheid. De perfecte kaart voor de ontvanger gevonden? Voeg deze dan toe aan je winkelmandje door op de knop 'in de winkelmand' te klikken. Rechtsboven op de website zie je de gekozen producten door op het winkelmand-icoontje te klikken. Vanuit het winkelmandje kies je voor 'verder winkelen' of 'verder naar bestellen'. Klaar met je bestelling? Vul alle gegevens in en betaal je bestelling met iDEAL door op 'afrekenen' te klikken.

Lukt het niet? Stuur een e-mail naar hallo@talliescards.nl of bel naar 070 20 42 292. Ook voor bestellingen op maat, kun je het beste contact met ons opnemen.

Met iDEAL betaal je direct online, zonder extra kosten. iDEAL is veilig, snel en beschikbaar voor bijna alle banken. Zodra jij hebt betaald, gaat er bij ons een lampje branden. Om meteen aan de slag te gaan met jouw bestelling.

Wil je toch liever niet met iDEAL betalen? Dan kun je ook met creditcard afrekenen. De verwerking van jouw bestelling kan dan wel iets langer duren.

Zeker! Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kijken we wat we nog kunnen doen, voordat we de postbode op pad sturen. Stuur een e-mail naar hallo@talliescards.nl

Zodra je de verzendbevestiging van ons hebt ontvangen, dan is wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk. In dat geval kun je wel altijd je bestelling retourneren.

We hopen zo min mogelijk geluksmomentjes terug te ontvangen. We delen ze liever uit! Maar als jij om wat voor reden dan ook niet tevreden bent of je bedacht hebt, doen we niet moeilijk over retourneren. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze termijn kun je de bestelling terugsturen naar Tallies Cards. Gebruik hiervoor het retourformulier en volg de stappen die daarop staan.

Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het bedrag van de (hele of gedeeltelijke) bestelling terug. De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening.

Retourneren is op eigen risico. Als het product beschadigd retour komt of zoek raakt, dan ben jij daarvoor aansprakelijk. Het is handig om een verzendbewijs te vragen bij de bezorgdienst. Zo heb je bewijs dat het product verstuurd is.

Heb je specifieke vragen, stuur dan een e-mail naar hallo@talliescards.nl.


We willen zoveel mogelijk duurzame geluksmomenten bezorgen aan onze (eind)klanten. Verkoopt een collectie of kaart toch wat minder goed? Dan mag je deze omruilen voor andere kaarten uit een collectie naar keuze.

Omdat we niet van verspilde geluksmomentjes houden, kan dit alleen als de kaarten die we retour krijgen in goede staat verkeren, zodat we deze opnieuw kunnen verkopen.

Wil je een collectie omruilen? Neem contact met ons op.

Tallies Cards levert bestellingen door heel Nederland en België. Woon of werk je ergens anders, maar wil je wel graag iets bestellen? Stuur een bericht naar hallo@talliescards.nl. Dan kijken we samen of Tallies Cards een stukje verder kan reizen voor je.

Wij bezorgen duurzaam door onze samenwerking met de Fietskoeriers.nl. En dat is dubbel winst. Het betekent dat we het milieu niet onnodig belasten, maar we zijn er zo ook nog eens zeker van dat jouw bestelling snel wordt afgeleverd! De Fietskoeriers sturen je na de orderbevestiging een apart bericht met een track-and-trace-code. Zo weet je precies hoe laat de volgende Tour de Tallies eindigt bij de finish: jouw bezorgadres.

De Fietskoeriers bezorgen in de meeste grote steden in Nederland. Als het niet lukt om op tijd te leveren met de Fietskoeriers, maken we gebruik van PostNL.

Onze kaarten worden netjes en goed verpakt, maar soms raken ze bij het vervoer beschadigd. Is dat bij jou gebeurd? Stuur een e-mail naar hallo@talliescards.nl met je naam en ordernummer. Geef hierin aan welke producten zijn beschadigd (artikelnummer en aantal). Stuur ook een foto van de beschadiging. Dan zoeken we naar een passende oplossing.

We kijken altijd nauwkeurig op de pakbon of alle artikelen zijn toegevoegd in de verpakking. Maar het blijft mensenwerk en dan kan er wel eens een foutje insluipen. Bijvoorbeeld dat je niet alle producten óf verkeerde producten hebt ontvangen. Allereerst dan onze excuses voor het ongemak! Stuur zo spoedig mogelijk een bericht naar hallo@talliescards.nl met je naam en je ordernummer erbij vermeld. Geef aan welke producten je niet of verkeerd hebt ontvangen. Als het lukt kun je dan ook een foto bijvoegen van je bestelling? Dan gaan wij aan de slag om het zo snel mogelijk weer in orde te maken.

Nog 20 dagen tot Kerst!

Aan wie denk jij dit jaar met de feestdagen? Stuur een warme groet naar familie, vrienden, collega's en naar die ene persoon die zich niet alleen mag voelen met de Kerst. Dan verspreiden we samen zoveel mogelijk geluksmomentjes! Heb je een bedrijf en wil je kerstkaarten met een eigen logo? Stuur dan een bericht naar hallo@talliescards.nl
banner 600 x 450 px_kerst_1